zondag 6 februari 2011

Vandaag geen training


zaterdag 26 mei 2007 22:21 door Draver

Zaterdag geen training het is er niet van gekomen, vanmorgen begonnen met het snoeien van de heg, dit is behoorlijk wat werk en dan is mijn planning voor het fietsen of lopen totaal in de war, dus het is een dagje tuin geworden het was er goed weer voor zeker voor het snoeien van de heg geen brandende zon er op.



Ook wat onderhoud gedaan aan de omgeving van de vijver,net zoals voorgaande jaren staat nu de rietorchis in bloei,de omstandigheden voor de groei van deze orchidee zit waarschijnlijk in de turfen die ik 8 jaar geleden heb aangebracht langst de rand van de vijver, ook in de vijver staat alles er mooi bij vooral de water Lelies ze staan nu in volle bloei, in de vijver zitten veel Salamanders, dat betekent dat al mijn kikkervisjes zijn verdwenen door de eetlust van de Salamanders, tot een paar jaar terug had ik ook regelmatig Groene Kikkers maar die zijn verdwenen of ten prooi gevallen van de Blauwe Reiger, dit was altijd een heerlijk geluid in het voorjaar.Vandaag ook weer veel mussen in de tuin, ze komen tot het keuken raam om brood schooien, de Lijster is nu ook weer bezig met zijn tweede nest aan het bouwen, dit was een dag natuurbeleving in mijn eigen tuin, morgen maar weer eens gaan lopen bij de Zandlopers op de kop van Schouwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten