zondag 6 februari 2011

Uitbollen naar Neeltje Jans

 
maandag 21 mei 2007 22:09 door Draver

Zondagmorgen maar besloten op niet te gaan hardlopen in Schouwen, ik had er wel moeite mee,de van Dam tot Damloop stond in de agenda een loop over 18 km over het strand ik had deze loop al 16 keer gelopen zondag stond de 19e editie op het programma,eerst maar heerlijk uitrusten en genieten van de zondagmorgen, maar in de loop van de middag ging het toch weer kriebelen, maar besloten om rustig uit te fietsen richting Neeltje Jans, het was niet zo verstandig om laat in de middag te gaan de voorspellingen gaven regen af, en dat klopte ik was nog maar net bij het Tophuis bij Neeltje Jans en het begon te regenen, dit betekende dat er van uitrijden weinig terecht kwam ik wilde zo snel mogelijk naar huis. Dus de weg terug met windje achter even flink doorgereden, ik had gelukkig weinig last van de inspanningen van zaterdag in de Ardennen.Dit was maar een  korte weblog voor de zondag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten