zondag 20 februari 2011

Toerclub Vrijburg Rit over Walcheren

maandag 6 augustus 2007 22:26 door Draver
 

Maandagavond erg twijfelachtig, hele middag regen wat een contrast met de zondag,om vijf uur werd het droog en het klaart wat op, maar tegen zessen toch weer somber, toch maar besloten  via een omweg naar Vrijburg te rijden, Noordweg, Schotelweg, Zandvoortseweg en de Laurens Stommensweg kan ik Middelburg ontwijken,via een lus via de Groeneweg kom ik op het industrieterrein Vrijburg.
 
 Vanavond niet druk wij zijn met vieren, de meeste toch wat schrik voor mogelijk een nat pak, de wegen rond Vlissingen zijn nog behoorlijk nat, besloten om maar op Walcheren te blijven, boven Zuid-Beveland hangen nog behoorlijk donkere wolken,via de Koksweg en de Zwaanweg gaan we naar de Baaiweg we proberen de dorpen wat te meiden, en dat is aardig gelukt we nemen nog een lus richting de Veersegatdam via de bovenzijde gaan we door tot de aanzet van de Kering, daarna via het fietspad richting Vrouwenpolder en Veere, Gapinge en Serooskerke, en via de Zandvoortseweg gaan we richting Middelburg, toch nog 68 km gereden op Walcheren, en verder droog, wind 3 uit het westen.
 
Jammer dat ik nu geen camera in mijn bezit heb, is ter reparatie bij Canon, al drie weken, ik kijk van uit mijn PC kamer richting Westkapelle, wat een mooie zonsondergang vanavond

Geen opmerkingen:

Een reactie posten