zaterdag 19 februari 2011

Fietstraining met de groep St.Laurens

woensdag 25 juli 2007 8:38 door Draver
 

Maandagavond slecht weer geen Toerclub Vrijburg, maar hopen op de dinsdagavond voor een fietstraining, hele middag redelijk weer, tegen 6 uur begint het licht te regenen, even de buienradar geraadpleegd het ziet er redelijk uit klein buitje boven Walcheren,maar even gaan kijken in St.Laurens of er nog iemand staat.
 
Alleen Sjaak Wisse samen besloten om richting Zuid-Beveland te gaan via Veere en de sluizen naar Arnemuiden het werd alleen maar natter, Sjaak wilde beslist een rondje Veersemeer rijden, maar dat zag ik niet zitten boven het Veersemeer waren alleen maar donkere luchten en de regen hield ook niet op.
 
Richting de kust zag ik al opklaringen,ik ben richting het westen gereden, en dat pakte goed uit de wegen werden droog en voor de regen kwam de zon er voor in de plaats via de Boomdijk en Vlissingen-Oost naar Ritthem,Vlissingen gereden, bij de Half Hoge brug in Vlissingen had ik een leegloper  mijn achterband was lek,geen stres want ik was alleen er stond niemand te wachten. 
 
Daarna was de moraal weg, en ik zag het boven het midden van Walcheren weer behoorlijk donker worden, dus maar richting Middelburg gereden,vandaag maar 45 km op de teller, en mijn nieuwe hartslagmeter uitgetest, veel meer mogelijkheden, maar ook daardoor gaat er ook wel eens wat fout bij de instellingen,dat zie je pas laten bij het uit lezen op de PC.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten