maandag 7 februari 2011

Fietstraining / Nadorstloop

vrijdag 8 juni 2007 10:43 door Draver


Donderdag een korte fietstraining afgewerkt, ik ben via Walcheren richting de Veersegatdam gereden op noord-Beveland, via Camping De Roompot, de molen van Wissekerke richting Geersdijk en Stroodorp. Daarna via Kamperland terug door de Schotsman Ruiterplaat, en via Breezand waar het hotel al nagenoeg gesloopt is terug over het fietspad van de Veersegatdam, Polredijk,Veere, via de Schellach weer terug naar Middelburg,donderdag maar 54 km gereden.
Zaterdag staat de tocht van Evides op het programma een tocht die uitgezet is in de omgeving van Ossendrecht, een groot gedeelte gaat door België, ben benieuwd naar de route.
Deze avond maar eens gaan kijken naar de Nadorstloop te Middelburg bijna in mijn achtertuin een loop over 10 EM, vroeger was dit een van mijn favoriete afstand ooit heb ik hier 64.40 min. gelopen dat was in 1985, mijn beste tijd op de 10 EM heb ik in Barendrecht gelopen bij Energie in 63.26 min. in 1984.

Molen Wissekerke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten