zaterdag 5 februari 2011

Mussenkast / Looptraining

woensdag 16 mei 2007 21:13 door Draver

Het was vandaag stil rond de Mussenkast, ik had verwacht dat de 5 jonge Pimpelmezen hun nestplaats deze week zouden verlaten,en dat klopt ik heb net in de kast gekeken en ze zijn vertrokken, het uitvliegen van de jonge vogels heb ik helaas niet kunnen waarnemen, ik heb nog een foto gemaakt van het lege nest er lagen nog twee eitjes in het oude nest.


Vandaag een rustige looptraining afgewerkt 9 km niet te zwaar i.v.m. het zware weekend toertocht in de Ardennen over 155 km, en als ik goed kan herstellen zou ik op zondag graag meedoen met de loop van de Zandlopers te Schouwen, van de Brouwersdam over het strand naar de Stormvloedkering 18 km over alleen maar strand, hier kan je niet verkeerd lopen als je maar zorgt dat de Noordzee maar aan je rechterkant blijft, vandaar dat hier ook geen parcoursposten nodig zijn iedereen kan meelopen, alleen een crossmotor is aanwezig voor calamiteiten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten