dinsdag 22 februari 2011

Looptraining en Buizerd

vrijdag 10 augustus 2007 22:16 door Draver
 

Ik zat vanmiddag buiten voordat ik ging trainen, keek toevallig even in de lucht en boven Klarenbeek en Prooyenspark een groep van 5 Buizerden cirkelden in de thermiek, ze zeilde richting Gapinge, Serooskerke een mooi gezicht ze werden lastig gevallen door wat kraaien, er waren vanavond ook nog veel Gierzwaluwen in de lucht, verzamelen voor de trek naar het zuiden, daarna loopschoenen aan gedaan en rondje gelopen.
 
 Ik had vandaag weinig tijd om te fietsen en eigenlijk  stond er ook weer veel wind, dus dat komt goed uit, het rondje gelopen Brigdamseweg,Goldsteinseweg.Schellachseweg,van t'Hofweg, Kruisweg, Veerseweg, Godsteinseweg en Prooyenseweg en weer naar huis.
 
Mijn hartslagmeter is ook weer gebruikt de footpod geeft nu de juiste afstand aan, dus de km teller werkt, soms denk ik wel eens niet te veel op al die getallen letten, maar gewoon doorlopen, je voelt van zelf wel of je benen niet meer willen.
 
Zaterdagmorgen vroeg een tocht maken met de fiets, ze geven voor het weekend goed weer af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten