zondag 20 februari 2011

Looptraining met Suunto footpod

woensdag 8 augustus 2007 22:57 door Draver
 

Vandaag een looptraining, het voor mij bekende rondje door de Schellach, Veerseweg,Goldsteinseweg en Prooyenseweg weer naar huis, vandaag gelijk mijn hartslagmeter met het lopen op afstand testen, ik heb een footpod aan mijn schoen zitten en die moet op de gelopen afstand gekalibreerd worden.
 
 
 Ik heb het rondje eerst uitgezet op afstandmeten.nl, en weet nu exact wat de afstand is, en deze gegevens moet ik nu kalibreren met de afstand die mijn hartslagmeter aangeeft, als het goed is zal  mijn hartslagmeter bij de volgende training de juiste afstand aangeven.
 
Ik ben gek van cijfertjes lees alles uit via de PC, afstand, hartslag,vo2,hoogte, temperatuur,epoc enz
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten