zaterdag 19 februari 2011

Looptraining via Brigdamsepadje

woensdag 25 juli 2007 21:52 door draver
 

Vandaag een looptraining, momenteel even niet veel tijd voor het fietsen,ben ook mijn huis buiten aan het schilderen, en de Tour de France maakt ook bezit van me, wat een spektakel en spanning en sensatie, wat brengen die Fransen het geheel fantastisch in beeld, vooral omdat ik zelf ook menig bergje heb beklommen die nu in beeld komen.
 
Wat betreft de doping, het zal helaas altijd blijven, wel goed aanpakken en voor het leven schorsen,het licht in de tunnel is in zicht, dus eind van de middag  maar de loopschoenen aan gedaan en gelopen met de footpod van Suunto om de afstand te meten, ik heb een km uitgezet in de Goldsteinseweg om mijn pod te kalibreren op mijn pas lengte, het klopt aardig nu kan ik ook mijn snelheid, afstand en hoogte zien op mijn sporthorloge, vandaag ongeveer 50 minuten gelopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten