zondag 20 februari 2011

Fiets Training naar Goes

zaterdag 28 juli 2007 21:27 door Draver
 

Zaterdagmorgen een fietstocht gemaakt naar de Meubelboulevard in Goes,ik had een onderdeel nodig voor een vouwkast van onze  slaapkamer, er was wat afgebroken, eerst gebeld het bleek een kast uit het jaar 1994 te zijn toch wel gemakkelijk dat ze de informatie op de PC kunnen terug zien, dus het nuttige met het aangename kunnen combineren.
 
Via de sluizen van Veere ben ik naar Arnemuiden gereden via het Vliegveld Midden Zeeland binnendoor naar Eindewegen en daarna via de oude rijksweg naar Goes de Marconistraat, het ging heel gemakkelijk met de wind in de rug,nog maar niet denken aan de terug weg eerst kijken of het juiste onderdeel voor de kast aanwezig is wat ik telefonisch heb proberen te verwoorden, fiets mee de winkel in en fietsschoenen uit, de rit was niet voor niets geweest het lag al gereed, dus ik kon direct terug naar Middelburg.
 
Eerst buiten de fietsschoenen weer aangedaan en een krentenbol genuttigd er werd direct koffie aangeboden klantenbinding, terug weg heb ik de zelfde route genomen zoveel mogelijk binnendoor heerlijk door de natuur, een stevige wind maar ja daar worden we sterk van, wij Zeeuwen zijn niet anders gewend, om iets voor half twee was ik weer thuis.
 
Daarna nog even naar de stad geweest gezellig, ze waren alles in gereedheid aan het brengen voor het Mosselfeest, mogelijk gaan we vanavond nog even genieten, ook nog even het laatste gedeelte van de tijdrit gezien.
 
Jammer dat Rasmussen uit de strijd is genomen,een heel discutabele beslissing, ik denk onder zeer zware druk van de directie van de Tour de Franc, ik denk dat er een andere manager aangesteld moet worden met een eigen mening.
 
Laat Jan Raas maar terug gekomen geen twijfelaars,zoals Theo de Rooij doodzonden dat de Tour zo moet aflopen, morgen gaat een groep 1 meter voor de finish zitten tegen doping wat een huichelaars zijn dat.
 
Vandaag ongeveer 58 km naar Goes v.v. met een wind 5 uit het westen, temperatuur 18 graden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten