dinsdag 22 februari 2011

Fietstraining met Zuiderburen uit België

 zondag 12 augustus 2007 13:43 door Draver


Zaterdagmorgen na de koffie op de fiets gestapt heerlijk weer en niet te veel wind, ik was van plan om een rondje naar Schouwen te doen, al snel op de Polredijk ik was nog wat aan het inrijden werd ik al ingehaald door een groep van 5 man.
 
Gelijk maar in het wiel en achter aansluiten, en even kijken of het een gelijkwaardig niveau was, ik zag al snel dat het de groep was van een camping was uit Westkapelle en die bestond vandaag alleen uit Belgische vakantiegangers, ik had al meer met hun gereden, eerst richting Neeltje Jans in een behoorlijk tempo, bij het Tophuis zijn we weer richting Noord-Beveland gereden via Kamperland en de Schotsman Ruiterplaat zijn we weer naar Walcheren gereden, ik ben met hun mee gereden tot Meliskerke, en ben toen weer richting Middelburg gegaan.
 
Ik kwam nog tot een leuk gesprek met een van de Belgen hij had vorig jaar de Kustmarathon gelopen in de respectabelen tijd van 3.14 uur, hij had vandaag ook behoorlijk wat kopwerk gedaan en bijna alles op het grote blad.
 
Het was voor hem eenkrachttraining voor het lopen, ik denk altijd maar dat ik als hardloper veel op souplesse moet rijden, zo zie je maar weer ieder zijn eigen training wijze.
 
Zaterdag ongeveer 70 km gereden met een voor mij hoog gemiddelde 34.6 km/uur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten