dinsdag 8 februari 2011

Fietstocht Tilburg-Chaam

  woensdag 13 juni 2007 9:08 door Draver
 

Dinsdag een familie bezoek gebracht aan Tilburg, geen zin om een hele dag binnen te zitten dus de fiets in de auto, onderweg even naar Hopmans Bergen op Zoom om de voorraad banden e.d. weer aan te vullen en een nieuw  regenjack gekocht het oude was nog van de Delta Midzomer Toertocht, was totaal versleten en gescheurd van afgelopen zaterdag in Ossendrecht.
Even een route in mijn hoofd opgenomen van de kaart, van Tilburg-Zuid kwam ik al snel in een woonwijk terecht, toch de Gilzerbaan gevonden, langs een bosgebied waar de Tilburgse Waterleiding Maatschappij haar water uit de grond haalt, via het pompgebouw en de golfbanen die hier behoorlijk worden uitgebreid, naar Gilze, hier moest ik weer even zoeken, ik wilde via Prinschenbosch rijden, hier was ik een groot gedeelte gelegerd toen ik voor mijn militaire dienstplicht werkzaam was op de vliegbasis Gilze-Rijen, dit is inmiddels een opvangcentrum voor vluchtelingen geworden, via een slecht stuk weg richting Chaam, door het mooie bosgebied naar Alphen, ook hier weer een bekend gebied de munitieopslag van de Luchtmacht, even op de kaart gekeken en terug naar Tilburg, ongeveer 55 km gereden, vandaag ook de bevestiging ontvangen uit Italië voor de deelname aan de Maratona Dles Dolomites op 1 juli

Geen opmerkingen:

Een reactie posten