zaterdag 5 maart 2011

Jef Neve Trio op het Abdijplein

woensdag 5 september 2007 10:07 door Draver

Wat een klasse Jef Neve, dinsdagavond op het Abdijplein te Middelburg, weer een grandioos concert en wel helemaal voor niks dankzij de subsidie gevers en sponsoren, ik heb genoten al ben ik geen Jazz kenner, maar zoals dit trio de moderne Jazz vertolkte daar kreeg ik zelfs kippenvel van , wat Jef allemaal uit de Vleugel haalde is niet te beschrijven, we kregen een toegift die 20 minuten duurde, geweldig wat een avond, onbegrijpelijk dat er niet meer dan ongeveer 250 bezoekers waren, helaas, ik heb het gelukkig niet gemist.
Mogelijk moet de organisatie van het Zeeland Nazomer Festival is nadenken om de ruimte wat te verkleinen, er staan ook veel te veel stoelen op het plein, minder stoelen en het publiek wat meer bij het podium positioneren,en ik blijf het irritant vinden het geluid vanuit de omgeving van de Kloostergangen, verder weer een goede keus van de organisatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten