vrijdag 18 maart 2011

A Balladeer op het Abdijplein Middelburg


zaterdag 8 september 2007 19:54 door Draver
Vrijdagavond eindelijk eens een heerlijke nazomeravond, dat geeft gelijk een betere sfeer al zal het ook wel komen door het jeugdige publiek wat vanavond goed aanwezig was voor het concert van a balladeer.

Ik had verwacht dat alle stoeltjes opgeruimd zouden zijn,maar je kon tijdens dit concert gewoon gaan zitten of staan, de zanger Marinus de Goederen gaf het zelf ook al even aan een zittend luisterconcert, verder voor mij een heerlijke muziek avond met als toppers  Sirens en Swim with Sam, en verder geweldige gitaar solo's van gitarist Erik Meereboer.

Een leuke afwisseling tijdens het Zeeland Nazomer Festival.
 

              

1 opmerking:

  1. Hallo Draver, eigenlijk reageerde ik op 'een hak zetten'maar dat werd weggeklikt.Ik kan het nog niet helemaal volgen, dat zegt dus veel over mij.De muziek heb ik afgeluisterd, daar houd ik wel van.Ik ga het nog een keer proberen met 'een hak zetten'groet!

    BeantwoordenVerwijderen